REKLAMA
Znaleziono 2809 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskimartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskim
13 marca 2024 roku Zarząd Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. wydał 150. decyzję o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Otrzymało ją Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „STALZŁOM”.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Modernizacja mostu kolejowego na Osobowicach: zdejmują 200-tonowe przęsłoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Modernizacja mostu kolejowego na Osobowicach: zdejmują 200-tonowe przęsło
Trwa modernizacja mostu kolejowego nad Odrą na wrocławskich Osobowicach. W czwartek rozpoczął się de...
[Wrocław] Zaproponuj nazwę i wygraj!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Zaproponuj nazwę i wygraj!
Jesienią 2014 roku zakończy się budowa nowoczesnego kompleksu usługowo-handlowego w sąsiedztwie Dwor...
Wykonawcy tracą na wahaniach cen materiałów budowlanychartykuł
Pokaż artykuł
Wykonawcy tracą na wahaniach cen materiałów budowlanych
Wykonawcy inwestycji infrastrukturalnych coraz częściej zmuszeni są do dokonywania korekt swoich pro...
[mazowieckie] Osiedle Orla II otwarte dla przyszłych mieszkańcówartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Osiedle Orla II otwarte dla przyszłych mieszkańców
Doskonała lokalizacja, tuż przy stacji PKP i praktycznie w samym sercu Ząbek przyciąga nowych mieszk...
[pomorskie] Osiedle Ostoja pod Gdynią wprowadzone do sprzedażyartykuł
Pokaż artykuł
[pomorskie] Osiedle Ostoja pod Gdynią wprowadzone do sprzedaży
Inpro S.A. uruchomiło sprzedaż nowego osiedla Ostoja. Kameralny kompleks budynków mieszkalnych powst...
Będzie szybszy dojazd koleją z Jagodna do centrum Wrocławia [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie szybszy dojazd koleją z Jagodna do centrum Wrocławia [FILM + ZDJĘCIA]
W podwrocławskich Iwinach powstaje nowy przystanek kolejowy, z dwoma peronami i bezpiecznym przejści...
Z Jagodna i okolic dojedziemy szybko pociągiem do centrum Wrocławia [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Z Jagodna i okolic dojedziemy szybko pociągiem do centrum Wrocławia [ZDJĘCIA]
Przystanek w podwrocławskich Iwinach z windami i bezpiecznym przejściem pod torami zwiększy dostęp d...
Łącznica kolejowa Jedlicze – Szebnie ułatwi podróże w Bieszczadyartykuł
Pokaż artykuł
Łącznica kolejowa Jedlicze – Szebnie ułatwi podróże w Bieszczady
Możliwości przygotowania lepszej oferty dla podróżnych na Podkarpaciu zapewni planowana budowa łącznicy kolejowej Jedlicze – Szebnie. PKP Polskie Line Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na wybór wykonawcy realizacji prac. Dzięki przedsięwzięciu, podróżni zyskają korzystniejsze możliwości podróży z Rzeszowa w stronę Krosna i Nowego Zagórza.
Podróżni na stacjach w Głownie i Strykowie dzięki kładkom i windom łatwiej będą korzystać z kolei [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Podróżni na stacjach w Głownie i Strykowie dzięki kładkom i windom łatwiej będą korzystać z kolei [ZDJĘCIA]
Podróżni na stacjach w Głownie i Strykowie dzięki kładkom i windom łatwiej będą korzystać z kolei. Zwiększy się dostępność do pociągów w kierunku Łodzi i Łowicza. Gotowe są konstrukcje kładek, schody i szyby windowe. Inwestycję za 18 mln zł, ułatwiającą dostęp do kolei, realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z udziałem środków RPO woj. łódzkiego.
Nowe przejście pod torami w Strzemieszycach dla większego bezpieczeństwaartykuł
Pokaż artykuł
Nowe przejście pod torami w Strzemieszycach dla większego bezpieczeństwa
Nowe przejście podziemne w stacji Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce zwiększa poziom bezpieczeństwa, łączy dwie strony miasta, umożliwia dostęp do peronów i komunikację pieszym, osobom o ograniczonej możliwości poruszania się i rowerzystom. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybudowały przejście pod torami w stacji. To wspólny projekt PLK S.A. i Gminy Dąbrowa Górnicza. Wartość inwestycji wyniosła 9,7 mln zł netto.
REKLAMA